Saturday 7 September 2013

Dah Berhabuk. :-)

Assalamualaikum wbt..

Ahlan wa sahlan... :-)

Lama saya menyepi. Nak ucapkan Salam Aidilfitri, hmm... rasa macam sangat terlambat memandangkan Syawal yang diberkati telah pun pergi.. Nak ucapkan apa lagi? :-)

Sejak stop sekejap menulis, saya makin tak pandai nak meluahkan perasaan melalui keyboard ni, hehe, Tapi, azam saya... Nak ada sekurang-kurangnya satu entry setiap bulan, inshaaAllah.. Jadi, saya ambil inisiatif baru. Tukar fon. :-) Nak cari fon yang memudahkan saya menulis sepanjang masa. Lagipun, vivaz saya tu dah uzur dan nazak.

Alhamdulillah, berkesempatan juga. :-) Jadi sekarang, di mana-mana pun saya boleh menulis. Kebanyakkan masa, saya menulis dalam kereta. Waktu nak ke mana-mana. Sebab, agak mustahil untuk duduk depan laptop dan hanya fokus menulis. Saya tak ada masa sangat pun sebenarnya. *calon spm la konon* Kalau masa pun, saya MALAS nak bertekap depan laptop.

Sekarang, trial spm. Tapi,oleh sebab hanya tinggal paper physic 3 dan addmath, dan saya pun tengah tak boleh tidur, jadi, curi masa update blog terCINTA ni. :-) Saya buka entry lama dan baca balik. Tak ada niat pun nak update, hanya ingin melampiaskan rindu seketika. Bila dah baca entry-entry lama tu,  perasaan rindu nak menulis tu datang dengan sendirinya. Cakap pada diri, " tak boleh jadi ni, kena juga update. "

Walaupun sebenarnya tak berapa selesa menulis , menggunakan fon ni.

Dan saya rancang tak nak tulis panjang-panjang. Cukuplah sekadar menghilangkan habuk yang dah bersawang di blog ni.

Saya ada draftkan beberapa entry. :-) entry Ramadhan dan sebelumnya. Hajat di hati, nak juga publishkan walau dah lewat. Sebab, rasa sayang pula. Dah nak habis entry tu.

Maka, pinta saya, doakan saya dan sahabat-sahabat dalam usaha berjuang di medan spm. Dan kalau boleh, jangan lupakan blog ni walau dah lama tak update. :-)

Rabbi Yassir Wala Tu'assir.. :-)

Sayang anda semua.! Uhibukumfillah! :-)

Assalamualaikum wbt..

No comments:

Post a Comment