Thursday 8 November 2012

entry merepek kerepek

assalamualaikum wbt..

ehem..!! ehem..!! test suara kejap.. ehem..!! hehe..bahana tidur lambat kebelakangan ni, saya dah mula rasa macam tak sihat. tekak dah start sakit. hehe. bila bagitau kat mak, mak marah saya. haha. marah2 sayang. mak cakap, jangan berjaga untuk tulis apa2 dah. kalau tak, mak tak izinkan saya tulis dah lepas nie. Gulp! arahan mandatori tu. haha. betul jugak. lately, saya tidur ketika jam hampir menginjak ke pukul 3. semalam ja saya start tidur awal balik. haha. tidur pukul 3, bangun pulak pukul 5.30. manalahhh tak sakit. tidur pulak tak pakai selimut. sekarang kan musim hujan. jadi cuaca malam memang sejuk. haha.

saya terlampau excited nak siapkan novel ni kot. ^^ sekarang kat sekolah hanya tercongak aja, jadi, makin aktif la saya menulis. hehe. makin hujung tahun ni, rasa sedih pulak nak tinggalkan tahun 2012. banyak betul kenangan pahit manis, suka duka, pertemuan perpisahan tahun ni. mana mungkin dapat saya lupakan itu semua.hehe. benarlah kata orang. pengalaman mematangkan seseorang. banyak pengalaman yang saya peroleh sepanjang persekolahan tahun ni. haha. rapat dengan sahabat yang sebelum ni tak pernah rapat langsung, masuk wad beberapa kali, join banyak kem perkhemahan. haha. itu antara aktiviti saya tahun ni.

rasa pantas sungguh waktu berlalu. melihat senior2 bersiap-sedia menjawab SPM, membuatkan saya berdebar-debar jadinya. bimbang, takut, resah, semuanya bergabung menjadi satu perasaan yang tidak mampu saya tafsirkan. aduh! membayangkan saya berada di dewan peperiksaan itu sahaja sudah mampu menyesakkan nafas saya. macam mana la nanti waktu saya nak jawab exam. haha. bimbang sungguh saya dibuatnya.

untuk cuti ini, saya akan bercuti ke sendayan seperti tahun-tahun dahulu. kemudian sibuk dengan kelas tambahan dan sebagainya. No more honeymoon year. haha. hati ini sentiasa berdegup kencang setiap kali mengenangkan perilaku saya sepanjang tahun ini. adakah saya berjaya mengumpul pahala dengan banyak, mahupun sebaliknya? haha. resah betul hati ini.

ahhh... menghitung hari balik ke sendayan. tak sabarnya.. rindu adik2 kat sana. rindu segalanya kat sana. rasa macam nak duduk lama2 kat sana tapi keadaan tak mengizinkan.haha.^^

saya mengantuk malam ni. tak mampu nak tulis panjang2.


sekian buat kali ini, barakallahu fiikum..

assalamualaikum wbt..

No comments:

Post a Comment